سی امین همایش فصلی مدیران پزشکی قانونی کشور

ارسال شده توسط ادمین در 8 آذر 1393 ساعت 23:10:53

سی امین همایش فصلی مدیران پزشکی قانونی کشور

سی‌امین همایش فصلی مدیران سازمان پزشکی قانونی کشور با شعار «سیاست‌های ابلاغی قضایی مقام معظم رهبری» و با حضور رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در یزد آغاز به کار کرد.

 در این همایش که از امروز هشتم آذرماه به مدت دو روز با حضور معاونین و مدیران این سازمان در یزد برگزار می‏‏‌شود، مباحثی همچون احکام پیشنهادی سازمان برای برنامه ششم توسعه کشور با توجه به سیاست‌های ابلاغی قضایی مقام معظم رهبری، طرح دادپزشک، نرم‌افزار تخصصی معاینات سازمان و غیره مطرح می‏‏‌شود.

ارائه گزارش معاون توسعه مدیریت، اداره کل فناوری اطلاعات، معاونت پزشکی،‌ مرکز تحقیقات و معاونت پژوهشی از دیگر برنامه‌های این همایش دور روزه است.

اداره کل حفاظت، حقوقی، گزینش و بازرسی نیز مطالبی را در حوزه وظایف خود مطرح خواهند کرد.

بازدید از طرح‏‏‌های پزشکی قانونی یزد با حضور مسئولان اجرایی و قضایی استان، بازدید از اداره کل استان و دیدار با کارکنان از برنامه‏‎‎های حاشیه‎‎ای این همایش دو روزه است.

ایسنا

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080